Regulamin
Informacje ogólne
- Galeria autorska rękodzieła artystycznego, działająca pod adresem
art.bieszczady.pl
(zwana dalej "Galerią"), prowadzona jest przez:
Berenikę
Zapałowicz, zameldowaną pod adresem:
Hulskie 2, 38-713
Lutowiska, NIP: 729-261-41-60.
- Wszystkie produkty na tej stronie zostały osobiście wykonane przez Berenikę Zapałowicz. Sprzedaż prowadzi jako artysta w ramach osobiście wykonywanej działalności artystycznej w rozumieniu ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (art. 10 ust. 1 pkt 2 i art. 13 - Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zm.).
Zamówienie
- Podstawowym środkiem składnia zamówień jest strona
intenetowa art.bieszczady.pl
.
- Zamówienia można składać także telefonicznie pod
numerem telefonu +48 722 137 929.
- Składanie zamówienia poprzez internet odbywa się za pomocą
systemu nawigacji Galerii, od wybrania produktu do potwierdzenia
zamówienia.
- Do złożenia zamówiena nie jest konieczna pełna rejestracja w
systemie Galerii.
- Zamówienia bez pełnej rejestracji: Złożenie
zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomoca systemu
nawigacji Galerii. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka"
i wybraniu opcji "Szybkie zakupy". Zamawiający
zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do
zrealizowania zamówienia.
- Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji "Zarejestruj się" . Po
wypełenieniu formularza rejestracji Klient otrzyma
e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji.
- Po otrzymaniu każdego zamówienia system Galerii generuje
automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia,
który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w
formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.
- Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je
anulować:
Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je
anulować do momentu wysłania zamówienia z magazynu Galerii.
- Zamówienia realizowane są w ciągu 3 do 7 dni roboczych w
przypadku składania zamówenia przez internet (u nas nie ma
internetu) i do 3 dni roboczych w przypadku składania zamówenia
przez telefon od daty złożenia zamówienia (w przypadku płacenia
przy odbiorze) lub otrzymania płatności przez Galerię, chyba że
przedmiotem zamówienia są artykuły na zamówienie lub artykuły,
których nie ma w magazynie. W niektórych przypadach czas wysyłki
zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiąjcy zostanie
niezwłocznie poinformowany.
- Wszystkie ceny w polskojęzycznej części Galerii podane są w
złotych polskich.
- Ceny są cenami brutto i nie zawierają kosztów przesyłki.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia
przez Zamawiającego zamówienia.
Wysyłka zamówienia
- Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwe
Poczty Polskiej.
- Koszt wysyłki jest stały i wynosi:
Wysyłki
do Polski:
- Przesyłka ekonomiczna (na własną odpowiedzialność): 20,00 zł.
- Przesyłka ubezpieczona: 30,00 zł.
Wysyłki do Unii Europejski po za Polską:
- Przesyłka ekonomiczna UE (na własną odpowiedzialność): 20,00 zł.
- Przesyłka ubezpieczona UE: 30,00 zł.
- Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru
w Twoim koszyku, po wybraniu przez Ciebie sposobu wysyłki i metody
płatności. Wybór następuje na etapie potwierdzenia zamówienia.
Sposób płatności
- Zamawiający może wybrać następujące sposoby płatności
za zamówione towary:
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Galerii,
- przy odbiorze - dotyczy tylko wysyłki do Polski:
należność pobiera listonosz.
- Dane do dokonania wpłaty:
Berenika Zapałowicz, Czarna Górna 100/3,
38-710 Czarna Górna
NR RACHUNKU BANKOWEGO:
- mBank 76 1140 2004 0000 3102 7211 2755
Reklamacje
- Wszystkie produkty dostępne w Galerii art.bieszczady.pl są ręcznie
robione nowe i wolne od wad.
- Wszystkie wyroby oferowane w Galerii są wykonane ręcznie, dlatego
niektóre wymiary podane w opisach mogą nieznacznie różnić się od
rzeczywistych i nie może być to podstawą reklamacji i zwrotu towaru.
- Wszystkie produkty wysyłane przez naszą Galerię, w trakcie
przygotowania do wysyłki są sprawdzane pod względem zgodności z
zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma
uszkodzeń itp.).
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady
techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe
podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający
powinien niezwłocznie skontaktować się z Galerią i poinformować o
zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia
reklamacji.
- Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres:
Berenika
Zapałowicz, Czarna Górna 100/3, 38-710 Czarna Górna, Polski
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć adnotację: "reklamacja -
towar uszkodzony".
- Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po
otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Koszt przesyłki
zwracany jest do wysokości równowartości pocztowej przesyłki
ekonomicznej. Koszt powyżej tej wysokości w postaci np. wysyłki
kurierem ponosi klient.
- Reklamacje towarów, w których ujawniły się wady w czasie
użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty
otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji
Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
- Galeria nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez
Klienta za pobraniem.
Zwrot towaru
- W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Konsument ma
prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od
umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących
zawierania umów na odległość (Zgodnie z art.7 Ustawy z 2
marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając
sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia
do pobrania.
Prawo zwrotu przysługuje jedynie
Konsumentowi w rozumieniu obowiązujących przepisów, czyli osobie
fizycznej, która dokonuje zakupu dla celów nie związanych z
prowadzona działalnościa gospodarczą.
- W takim przypadku Kupujący odsyła towar na własny koszt z
adnotacją: "zwrot" i oświadczeniem o zwrocie na adres:
Berenika
Zapałowicz, Czarna Górna 100/3, 38-710 Czarna Górna, Polska
- Jeśli powyższe warunki zostały spełnione Kupujący w ciągu 10 dni
od daty otrzymania przez Galerię zwrotu towaru otrzyma zwrot
wartości towaru.
- Zwrotu dokonujemy przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
- Galeria nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas
za pobraniem.
Bezpieczeństwo i polityka prywatności
- Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
- Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej
rejstracji jak i zarejstrowanych wykorzystywane są przez Galerię w
celu realizacji zamówienia.
- Galeria chroni dane Kupujących z najwiekszą staranością zgodnie z
wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).
Postanowienia ogólne
- Produkty prezentowane na stronie Galerii nie stanowią oferty
handlowej w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży
załatwione będą zgodnie z obowiązującym prawem powszechnym.
- Obowiązuje wyłącznie prawo Rzeczpospolitej Polski.