Login Koszyk jest pusty

Regulamin


Informacje ogólne

  1. Galeria autorska rękodzieła artystycznego, działająca pod adresem art.bieszczady.pl (zwana dalej "Galerią"), prowadzona jest przez:
    Berenikę Zapałowicz, zameldowaną pod adresem:
    Hulskie 2, 38-713 Lutowiska, NIP: 729-261-41-60.
  2. Wszystkie produkty na tej stronie zostały osobiście wykonane przez Berenikę Zapałowicz. Sprzedaż prowadzi jako artysta w ramach osobiście wykonywanej działalności artystycznej w rozumieniu ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (art. 10 ust. 1 pkt 2 i art. 13 - Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 ze zm.).

Zamówienie

  1. Podstawowym środkiem składnia zamówień jest strona intenetowa art.bieszczady.pl .
  2. Zamówienia można składać także telefonicznie pod numerem telefonu +48 722 137 929.
  3. Składanie zamówienia poprzez internet odbywa się za pomocą systemu nawigacji Galerii, od wybrania produktu do potwierdzenia zamówienia.
  4. Do złożenia zamówiena nie jest konieczna pełna rejestracja w systemie Galerii.
  5. Zamówienia bez pełnej rejestracji: Złożenie zamówienia bez pełnej rejestracji odbywa się za pomoca systemu nawigacji Galerii. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "Szybkie zakupy". Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi koniecznymi do zrealizowania zamówienia.
  6. Pełna rejestracja odbywa się za pomocą opcji "Zarejestruj się" . Po wypełenieniu formularza rejestracji Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem dokonania rejestracji.
  7. Po otrzymaniu każdego zamówienia system Galerii generuje automatycznie list e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.
  8. Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować:
    Zamawiający może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je anulować do momentu wysłania zamówienia z magazynu Galerii.
  9. Zamówienia realizowane są w ciągu 3 do 7 dni roboczych w przypadku składania zamówenia przez internet (u nas nie ma internetu) i do 3 dni roboczych w przypadku składania zamówenia przez telefon od daty złożenia zamówienia (w przypadku płacenia przy odbiorze) lub otrzymania płatności przez Galerię, chyba że przedmiotem zamówienia są artykuły na zamówienie lub artykuły, których nie ma w magazynie. W niektórych przypadach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiąjcy zostanie niezwłocznie poinformowany.
  10. Wszystkie ceny w polskojęzycznej części Galerii podane są w złotych polskich.
  11. Ceny są cenami brutto i nie zawierają kosztów przesyłki.
  12. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia.

Wysyłka zamówienia

  1. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwe Poczty Polskiej.
  2. Koszt wysyłki jest stały i wynosi:
    Wysyłki do Polski:
    • Przesyłka ekonomiczna (na własną odpowiedzialność): 20,00 zł.
    • Przesyłka ubezpieczona: 30,00 zł.
    Wysyłki do Unii Europejski po za Polską:
    • Przesyłka ekonomiczna UE (na własną odpowiedzialność): 20,00 zł.
    • Przesyłka ubezpieczona UE: 30,00 zł.
  3. Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w Twoim koszyku, po wybraniu przez Ciebie sposobu wysyłki i metody płatności. Wybór następuje na etapie potwierdzenia zamówienia.

Sposób płatności

  1. Zamawiający może wybrać następujące sposoby płatności za zamówione towary:
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy Galerii,
    • przy odbiorze - dotyczy tylko wysyłki do Polski: należność pobiera listonosz.
  2. Dane do dokonania wpłaty:
    Berenika Zapałowicz, Czarna Górna 100/3, 38-710 Czarna Górna
    NR RACHUNKU BANKOWEGO:
    • mBank 76 1140 2004 0000 3102 7211 2755

Reklamacje

  1. Wszystkie produkty dostępne w Galerii art.bieszczady.pl są ręcznie robione nowe i wolne od wad.
  2. Wszystkie wyroby oferowane w Galerii są wykonane ręcznie, dlatego niektóre wymiary podane w opisach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych i nie może być to podstawą reklamacji i zwrotu towaru.
  3. Wszystkie produkty wysyłane przez naszą Galerię, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.).
  4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się z Galerią i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.
  5. Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres:
    Berenika Zapałowicz, Czarna Górna 100/3, 38-710 Czarna Górna, Polski
  6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć adnotację: "reklamacja - towar uszkodzony".
  7. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Koszt przesyłki zwracany jest do wysokości równowartości pocztowej przesyłki ekonomicznej. Koszt powyżej tej wysokości w postaci np. wysyłki kurierem ponosi klient.
  8. Reklamacje towarów, w których ujawniły się wady w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
  9. Galeria nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

Zwrot towaru

  1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Zgodnie z art.7 Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia do pobrania.
    Prawo zwrotu przysługuje jedynie Konsumentowi w rozumieniu obowiązujących przepisów, czyli osobie fizycznej, która dokonuje zakupu dla celów nie związanych z prowadzona działalnościa gospodarczą.
  2. W takim przypadku Kupujący odsyła towar na własny koszt z adnotacją: "zwrot" i oświadczeniem o zwrocie na adres:
    Berenika Zapałowicz, Czarna Górna 100/3, 38-710 Czarna Górna, Polska
  3. Jeśli powyższe warunki zostały spełnione Kupujący w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Galerię zwrotu towaru otrzyma zwrot wartości towaru.
  4. Zwrotu dokonujemy przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
  5. Galeria nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

Bezpieczeństwo i polityka prywatności

  1. Naszym klientom gwarantujemy pełną prywatność i bezpieczeństwo.
  2. Dane osobowe przekazane przez Kupujących zarówno bez pełnej rejstracji jak i zarejstrowanych wykorzystywane są przez Galerię w celu realizacji zamówienia.
  3. Galeria chroni dane Kupujących z najwiekszą staranością zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997 r. poz 883 z późn. zm.).

Postanowienia ogólne

  1. Produkty prezentowane na stronie Galerii nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna-sprzedaży załatwione będą zgodnie z obowiązującym prawem powszechnym.
  3. Obowiązuje wyłącznie prawo Rzeczpospolitej Polski.